Brevpapir-det handler om dig

By | juli 23, 2019

Copyright 2006 business-cards.com

Det brevpapir, som du bruger til din virksomhed vil cementere det billede, som andre danne om dig og din virksomhed. Det er normalt den første mulighed, at du nødt til at præsentere din virksomhed til en person. Det er vigtigt, at design skabt for din brevpapir afspejler det tema, du vil portrætteret. Dit brevpapir vil ikke kun give den potentielle kunde med dine kontaktoplysninger, det vil også skabe et indtryk om kvaliteten af dine produkter eller tjenester.

Det design, du bruger til dit brevpapir skal udtrykke din virksomheds personlighed. For eksempel, bør en brevpapir designet til en virksomhed, der sælger VVS tilbehør, være forskellige fra den ene designet til et party cruise selskab.

Hver brevpapir skal afspejle personlighed af virksomheden for at oprette det ønskede billede. Du kan påvirke det billede, der er oprettet ved hjælp af forskellige elementer på dit brevpapir, som dit logo, farver, skrifttyper og naturligvis det papir, den er trykt på. Når du har bestemt hvad elementer, du vil bruge, er du klar til at starte på designprocessen.

Nogle farve tanker: Temperatur, ja temperatur kan genskabes med farve. Bruge piercing blå og tror cool, koldt eller endda iskolde. På den anden side vælger Aztec gul og du vil varme op læseren hver gang. Nu, der ville passe til en Air-condition virksomhed, og som ville du bruge for at fremme en garvning studio? Derudover, betegne mens skarpe kanter og dristige farver præcision og effektivitet, bløde akvarel penselstrøg kombineret med en pastel palet låne dit billede en blød omsorgsfuld føler.

Indholdselementer: Indholdet af dit brevpapir består af alle oplysninger om din virksomhed, som du vil medtage på dit brevpapir. Hovedformålet med dit brevpapir er at give oplysninger om din virksomhed. Indholdet kan indeholde følgende elementer, der gælder for din virksomhed. Et logo; virksomhedens navn og adresse; Kontakt navn; telefon & fax numre; faxnummer; e-mail-adresse og slogan hvis du ønsker.

Indeholde ikke nogen perifer oplysninger. I brevhovedet skal ikke se overfyldt og bør forlade masser af ‘blanktegn’ for bogstavet selv.

Design Format: Der er flere processer, der kan bruges til at vælge formatet for opstillingen af dit brevpapir.

Brugerdefinerede design giver mange muligheder ved fastsættelsen af formatet. Du kan oprette næsten ethvert format, som du og din designer fantasi tillader. Kopi placering, skrifttyper, blæk farver og papirtyper er kun begrænset af hvad din printer og papir købmand har til rådighed. Brugerdefineret designe tillader dig at bruge et design, der er unik for din virksomhed. Husk på, at vælger at bruge en brugerdefineret design vil mest generelt koste dig mere end en skabelon type format.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *