Få PR på bænken

By | maj 23, 2019

Du er velkommen til at offentliggøre denne artikel og ressource box i din ezine, nyhedsbrev, offline offentliggørelse eller hjemmeside. En kopi vil blive værdsat på bobkelly@TNI.net. Ordoptælling er 895 herunder retningslinjer og ressource boks. Robert A. Kelly © 2003.
Få PR på bænken
Noget, der resulterer i din vigtigste udenfor publikum gør, hvad du har brug for dem til at gøre bør ikke opvarmning bænken.
Men det er præcis, hvad der sker på organisationer, der tillader deres pr folk til at spille spil med taktikker såsom nyhedsbreve, pressemeddelelser og brochurer i stedet for aggressivt at forfølge de store fordele PR kan give.
Hvis dette beskriver dit pr-program, hvorfor ikke give reel PR en chance, især da du allerede betaler for det?
Fortæl din pr-råd du vil se en plan for hvordan han/hun vil drage fordel af det faktum, at folk handler på deres egen opfattelse af fakta før dem fører til forudsigelige adfærd som noget kan ske.
Bede ham/hende hvordan aggressivt han/hun vil oprette, ændre eller styrke disse opfattelser af at nå frem til, at overtale og bevæger sig-til-handlinger-du-ønske om disse vigtige eksterne publikum medlemmer hvis opførsel virkelig påvirker din organisation?
Der er den grundlæggende forudsætning for pr og du skal få din andel af denne handling.
Faktum er, denne sekvens kan hjælpe dig med at ændre de opfattelser, og dermed adfærd af dine vigtigste eksterne målgrupper at gøre nå dine forretningsmæssige mål meget nemmere.
Dette er gode nyheder for ledere som dig, fordi når de adfærdsmæssige ændringer bliver synlige, og Mød din pr programmets oprindelige opførsel modifikation mål, din PR indsats lykkedes.
Gjort rigtigt, det er når du mærke kunder at foretage gentagne køb; udsigterne begyndt at gøre forretninger med dig; samfundsledere søger du ud; virksomheder foreslår gavnlige joint ventures; og lovgivere og politiske ledere ser dig som en vigtig del af erhvervslivet.
Og den vigtigste målgruppe er bare for startere fordi andre eksterne målgrupper af betydning for dig kan også overvåges for holdninger, adfærd og korrigerende kommunikation efter behov.
Nu, mens der er mere end én måde at skrælle en appelsin, her er en slagfast, problemløsning sekvens, der kan arbejde for dig.
Start ved at liste dine vigtigste målgrupper hvis opførsel påvirker din operation på nogen måde. Rangordne dem af hvor alvorligt deres opførsel påvirker dig, og lad os arbejde på målgruppe på toppen af din liste.
Selvfølgelig skal man hele tiden opmærksom på, hvordan medlemmerne af den centrale målgruppe se dig ved at tage muligheden for at interagere med folk, der gør op denne målgruppe, og stille spørgsmål. Har du hørt om os? Hvad synes du om vores produkter eller tjenester? Lyt nøje for tegn på negativitet, og når du hører dem, sonde en lidt dybere for at finde ud af detaljerne. Vær på vagt for unøjagtigheder, fejl overbevisninger, rygter og misforståelser.
Svar på dine spørgsmål vil hurtigt coalesce ind i din nye pr mål – dvs. de specifikke perception problem og dermed opførsel forandring, du ønsker. Som eksempler, neutralisere det ondt rygte, præcisere at usandhed, drej rundt denne misforståelse eller korrigere en vigtig men unøjagtige nummer.
Fra dette øjeblik har du et mål og ingen strategi. Men for opfattelse og mening formål, der er tre strategier sidder på hylden klar til at vise dig, hvordan du bruger din nye PR mål.
Du kan oprette opfattelse/mening hvor der kan ingen være, ændre eksisterende udtalelse, eller styrke den. Heldigvis, din nye pr mål vil angive klart hvilken strategi bør anvendes.
Den besked, du sender til medlemmer af din vigtigste målgruppe er af afgørende betydning. Efter alt, dens mission er at ændre folks opfattelser eller overbevisninger, som du håber vil føre til adfærd, der er mere nyttigt for din organisation.
Klarhed, troværdighed og overtalelsesevne er de vigtige ingredienser i din besked. Det skal fremlægge sandheden troværdigt og i videst muligt omfang gøre en overbevisende sag.
Nu Trave du ud din “lastdyr” – din kommunikation taktik – at bære dit budskab til medlemmer af din vigtigste målgruppe. Og du har en forlegenhed rigdomme i denne henseende – forbruger møder, emails, pressemeddelelser, facilitet ture, taler, særlige begivenheder, brochurer, radio og aviser interviews, og mange andre.
Fremskridt – “vi gør nogen?” – vil bageste hovedet på dette tidspunkt. Bedste måde at finde ud af er at gå tilbage til medlemmer af din målgruppe og stille de samme spørgsmål som før.
Kun den store forskel nu versus din første opfattelse overvågning gå-around er, du er nu på udkig efter tegn på, at din besked og din kommunikation taktik har kombineret for at ændre holdninger, og dermed adfærd i din retning.
Skal fremskridt for langsom, kan du muligvis bruge et bredere udvalg af kommunikation taktik samt øge deres frekvenser. Også, genlæse dit budskab til at afgøre, om din fakta var overbevisende, så justere efter behov.
Dette er måde at få PR fra bænken og i din kamp for hjerter og sind af dine vigtigste målgrupper.
Ved at ændre opfattelser og adfærd på denne måde, tager du et kæmpe skridt i retning af at nå virksomhedens målsætninger.
udgangen

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *