Fordelene ved at skabe Corporate eBøger

By | marts 30, 2019

For organisationer at forblive konkurrencedygtig, skal de være villige til at dele viden med offentligheden, fordi den digitale revolution har aktiveret oplysninger at gå ud over geografiske grænser. Den nye regel for virksomhedernes overlevelse er ikke bare ejendomsretten til viden; Det betyder også, at de bevidst indsats for at ændre og “selv ødelægge” den.
Med dette i tankerne overveje business beslutningstagere alvorligt deling, sælger og beskyttelse af organisatoriske viden gennem iværksættelse af virksomhedernes e-bøger fra deres websteder.
Relook på e-bøger
En e-bog er en mere avanceret version af et tekstbehandlingsdokument hvor interessant animationer og lyde kan være inkluderet. Links kan også tilføjes, således at e-bog læsere kan deltage i et forum eller interagere med forfatteren i realtid. En almindelige misforståelse af en e-bog er en gadget (på størrelse med en PDA), der har at blive slæbt rundt. For startere, kan gratis e-bog læsere leveres af Microsoft og Glassbook downloades på og installeret på en computer.
På det samme sted, er læsere også tilladt at downloade gratis uforkortet e-bøger, der kan gemmes i udgiverens ekstern skrap drive. Denne måde, din egen harddisk vil ikke være over udnyttede.
De facto e-bog format
Faktisk før snakken om e-bøger bruger mange virksomheder PDF som de facto e-bogen og Adobes gratis Acrobat Reader som den mest alsidige læser. Wotch.com’s beslutning om at give gratis e-bøger, der kan downloades fra Sydney OL officielle hjemmeside er et godt eksempel på effektiv brug af e-bøger.
Her er nogle trin om at komme i gang med at skabe corporate e-bøger.
Trin 1: Find din organisatoriske styrker
Dette er afgørende, da de fleste surfere er villige til at læse kun 2 corporate e-bøger fra hvert besøg. Som et eksempel, hvis du kører en forlag, nødt du til at beslutte, hvilken magasin eller handel publikation, som du ønsker at skildre.
Trin 2: Vælg medium for overførsel
Hvis du er ved at nå til en global målgruppe og har et begrænset budget, er det bedste udgangspunkt at bruge PDF-formatet. Dette format er kompatibelt med de fleste almindelige programmer på markedet og dens læser kan frit downloades. Du kan også få gratis hjælp på
Trin 3: Vælg links
Oprettelse af en virksomheds e-bog er så du kan overføre dine idealer og ekspertise til dine kunder. Buzzword her er loyalitet. Derfor er det afgørende, at links som “feedback til os” og “Tilmeld dig vores mailing-liste” skal medtages i e-bogen.
Trin 4: Rekruttere dem
Du bør også invitere folk hvem dataoverføre din e-bog til at overveje arbejde for din organisation. Denne idé er ikke så simpelt som det ser ud. Du kan medtage et krav, at personen har til at give oplysninger om sine kvalifikationer inden givet tilladelse til at downloade e-bogen. Du kan let programmere uegnede kandidater til at modtage din virksomheds e-bog og ikke få en online job ansøgningsskema.
Trin 5: Større personale deltagelse
Da tanken om en virksomheds e-bog får gået rundt, har du opmuntre medarbejderne til at bidrage med ideer og artikler for at oprette tværfaglige e-bøger. Dette er nyttigt, hvis fremtidige jobsøgende ønsker at finde ud af mere om at arbejde i en bestemt afdeling.
Trin 6: E-handel nogen?
Mange deltagere for vores samtaler om e-bøger ikke klar over, at der er et marked for salg af virksomhedernes e-bøger. Hvis organisationen har en talentfuld arbejdsstyrke, vil det ikke være en overraskelse, hvis deres corporate e-bøger kan sælges og vederlag kan være en belønning for deres indsats. Mange udenlandske multinationale selskaber har også etableret et særskilt Institut for marketing og distribution af virksomhedernes e-bøger.
Trin 7: Få det på tryk
E-bogen er endelig gået fuld cirkel! Tanken om at sætte virksomhedernes e-bøger til at udskrive er at forbedre følelsen af loyalitet og tilhørsforhold til dit firma. Du kan også medtage en sypnosis af virksomhedernes e-bøger i virksomhedens årsrapport.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *